Købsvilkår
Generelt
Pinky Pine sælger produkter til levering i Danmark.
Ordrer modtages kun via pinkypine.com. For at du skal føle dig tryg ved dit køb, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice på info@pinkypine.dk, hvis du har spørgsmål til din ordre.
Efter at du har bestilt fra pinkypine.com er du forpligtet til at holde øje med din mail, da al kommunikation vedrørende din ordre sker via mail. Advisering om levering sker via sms, hvis du har angivet dit mobilnummer.
Pinky Pine tager forbehold for udsolgte varer, forsinkelser, tekniske problemer og fejlagtig vareinformation. Pinky Pine forbeholder sig ret til prisændringer uden forudgående advisering. Derudover forbeholder vi os retten til at annullere en ordre, hvis specielle forhold gør sig gældende.
Priser og betaling
I samarbejde med Klarna tilbyder vi fakturabetaling, delbetaling, kreditkortbetaling og direkte betaling.
Vores fakturaer sendes via mail samtidig med, at ordren sendes fra os. Fakturaen har en forfaldstid på 14 dage. Mere information og alle vilkår vedrørende betaling via Klarna finder du på Klarna.dk
Priserne på vores produkter angives i danske kroner inkl. 25 % moms. Vi forbeholder os ret til at ændre priserne uden forudgående advisering.
Prisen på bestillingstidspunktet er den, der gælder, uanset om prisen efterfølgende er steget eller faldet.
I kassen kan man se den totale pris inkl. moms og eventuel fragt. I kassen kan du også se alle fragt- og betalingsvilkår.
Fragt
Pinky Pine leverer p.t. kun med PostNord. Ordrer over 300 kr. er fragtfri, ellers tillægges en fragtpris på 39 kr. Pakken sendes normalt inden 1-2 hverdage. Vær venligst opmærksom på, at vi p.t. kun tilbyder levering til posthus/postbutik, og altså ikke til private adresser.
Forsinkelser og delleveringer
Vi gør vores bedste for at levere så hurtigt som muligt, men forsinkelser kan opstå ind imellem. Vi garanterer derfor ikke levering på en bestemt dag, og vi tager forbehold for forsinkelser. Hvis et produkt ikke kan leveres til tiden, sender vi en mail med information til dig. Hvis du har bestilt flere produkter i samme ordre, sender vi de produkter, som er klar. Hvis vi bliver ramt af forsinkelser, plejer det ikke at dreje sig om flere dage. Når vi har produktet, vil det blive prioriteret i pakkeriet og blive sendt til dig hurtigst muligt.
Annullering
Produkter, som kan bestilles, er produkter, som er på lager hos os. Vi garanterer dog aldrig levering til en bestemt dag, og vi tager forbehold for udsolgte varer. Ved annullering af ordren sender vi en mail til dig.
Fortrydelsesret og retur
Hvis du vil slette en vare fra din bestilling eller annullere hele ordren, skal du kontakte os omgående på info@pinkypine.dk. Hvis din ordre endnu ikke er blevet færdigbehandlet på vores lager, har du mulighed for at ændre den. Er ordren allerede færdigbehandlet, kan du ikke foretage ændringer til den.
Som kunde har du altid 14 dages fortrydelsesret (regnet fra modtagelsen af produktet) ifølge loven om fjernsalg og ved aftaler indgået uden for den erhvervsdrivendes forretningssted. Returnerer du en ubrugt vare med evt. tilhørende emballage inden 14 dage, tilbagebetales hele beløbet. Hvis produktet er beskadiget i forbindelse med, at du som kunde har håndteret det mere end nødvendigt for at undersøge dets egenskaber eller funktioner, vil tilbagebetalingen blive fratrukket et beløb svarende til produktets værditab. Genanvend fragtemballagen, som produktet kom i, til returneringen, og læg det i originalemballagen (hvis produktet havde en). Hvis du ikke har beholdt emballagen, vil det dog ikke føre til et fradrag pga. værditab.
Vi tager ikke noget returneringsgebyr, når du returnerer, men du betaler selv for fragten iht. gældende portopriser. I forbindelse med uafhentede breve eller pakker debiterer vi dig for vores fragtomkostninger, administration og håndtering, p.t. 149 DKK.
Ved delvis returnering kan du risikere at komme til at betale for fragtomkostningen (39 DKK.) for den oprindelige ordre, hvis den totale ordreværdi, efter returneringen, er under grænsen for fragtfri levering (300 DKK.). I tilfælde, hvor varer medgives gratis ifm. en kampagne ved køb over et vist beløb, skal disse varer også returneres, hvis returneringen indebærer, at ordreværdien er lavere end vilkårene for kampagnen - kampagnevarer, som ikke returneres, vil blive fratrukket til normalprisen.
Hvis du som kunde vil gøre brug af din returret, skal du meddele os dette inden 14 dage fra modtagelsen af produktet. Kontakt os ved at klikke her: info@pinkypine.dk eller anvend. Efter at du har gjort brug af din returret, skal du hurtigst muligt og inden 14 dage sende varen retur til os. Anvend gerne emballagen, som varen kom i, til returneringen. Hvis du ikke har beholdt emballagen, kan du godt anvende anden emballage. Det vigtigste er, at du pakker varen sikkert og forsvarligt og vedlægger en kopi af ordrebekræftelsen eller anden information, hvor ordrenummer og kundeoplysninger fremgår. Hvis den information mangler, kan vi ikke se, at returen kommer fra dig.
Du betaler selv for returfragten iht. gældende portopriser og sender til følgende adresse:
Mayland-Burde A/S
Pinky Pine
Herlev Hovedgade 195A, 3.th
2730
Hvis du har valgt at betale via faktura, er det vigtigt, at du fremdaterer forfaldsdatoen. Det gør du enkelt på klarna.se.
Når vi har fået din vare retur, krediteres beløbet for den/de varer, som du har returneret, og Klarna sender dig en opdateret faktura via mail.
Hvis ordren er betalt, kontakter Klarna dig for tilbagebetaling. Tilbagebetaling sker uden forsinkelse (normalt inden for nogle dage) fra tidspunktet, hvor Pinky Pine har modtaget produktet retur.
Hos Pinky Pine tilbyder vi ikke ombytning til et andet produkt, men du har fuld returret i 14 dage. For at bytte dit produkt til et andet, skal du returnere produktet, jf. vores returvilkår, og så bestille det produkt, som du vil have i stedet.
Fortrydelsesretten gælder ikke defekte eller fejlbehæftede varer. Dette skal i stedet behandles som en reklamation.
For ikke-afhentede breve eller pakker opkræver vi en afgift, som p.t. er på 149 DKK., til dækning af vores omkostninger til administration, fragt, returfragt m.v. Uafhentede pakker er ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Reklamation
Hvis en vare afviger fra det, der er aftalt mellem dig og Pinky Pine, eller på anden vis ikke svarer til den beskrivelse af varen, som Pinky Pine har givet, kan du sende en reklamation. Det er kun produktionsfejl, der er omfattet af reklamationsretten. Fx omfatter reklamationsretten ikke fejl forårsaget af normal slitage. Reklamation til Pinky Pine skal ske inden for rimelig tid, efter at fejlen er opdaget. Pinky Pine forbeholder sig ret til i første omgang at afhjælpe fejlen, dernæst levere en ny vare og i sidste instans tilbagekøb.
Øvrigt
Vi følger købeloven og dansk lov ved en eventuel uoverensstemmelse. Ved spørgsmål om ovenstående om fortrydelsesret, reklamation, transportskader eller andet, kontakt os venligst påhär.
Personoplysninger
I forbindelse med din ordre godkender du, at vi opbevarer og anvender dine oplysninger i vores virksomhed for at kunne overholde aftalen med dig. I henhold til persondataloven har du ret til at få oplyst den information, som vi har om dig. Hvis den er fejlagtig, ufuldstændig eller irrelevant, kan du anmode om, at informationen skal rettes eller slettes. Kontakt os i så fald på info@pinkypine.dk.